Friday, July 20, 2012

Аудирование: 1. Jutta, Anssi, Anna, Kari

Minä olen Jutta Schneider



Olen saksalainen opiskelija, mutta asun nyt Suomessa.



Minä opiskelen täällä suomea.



Ai niin, minä puhun jo aika hyvin suomea



Vai mitä ?



Terve



Minä olen Anssi Nieminen



Olen suomalainen



Minä asun Vantaalla, mutta olen työssä täällä keskustassa Mannerheimintiellä



Olen tulkki ja kääntäjä isossa kansainvälisessa yrityksessä



Moi



Minä olen Anna Jokela



Minäkin olen suomalainen



Opiskelen yliopistossa historiaa



Tämä ihana mies tässä on Kari



Me asumme yhdessä Tapiolassa



Kiitos, kulta



Minä olen siis Kari Söder



Hyvää päivää



Opiskelen Haaga-opistossa



Se on hotelli ja ravintolakoulu



Joskus olen myös työssä hotelli Intercontinentalissa



Puhun hyvin ruotsia,englantia, saksaa ja venäjää ja vähän ranskaa



Kuka sinä olet ?



Missä sinä asut ?



Mitä sinä opiskelet ?



Miksi sinä opiskelet suomea ?



Ketkä täällä jo puhuvat vähän suomea ?



Missä sinä asut ?



Tavataan taas !

3 comments:

  1. Здравствуйте! Лучше бы текст появлялся ПОСЛЕ аудио, так был бы смысл в аудировании - можно было бы проверить себя. Спасибо.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Очень ценное замечание. Я с вами полностью согласна. Но, к сжалению, думаю, что это ни на что не повлиять

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete