Friday, August 31, 2012

Аудирование: 8. Tapiolassa Annan ja Karin luona

Anna, ovikello soi !


Avaatko sinä ?


Hei, Anna !


Moi, Jutta !


Kari, Jutta on täällä !


Kiva.


No, hei !


Hei !


Täällä tuoksuu hyvältä.


Ruoka on ihan kohta valmista.


Tule sisään, Jutta.


Kari haluaa varmasti olla rauhassa keittiössä.


Laittaako Kari ruokaa ?


Kyllä, joskus.


Karin lempiruoka on perunasose, pippuripihvi ja salaatti.


Arvaa, mitä me syömme tänään.


No, arvaan, kuulostaa hyvältä.


Ai niin, minulla on teille pullo punaviiniä.


Ole hyvä.


Kiitos.


Hei, tämä on ranskalaista.


Tämä on hyvä pihvin kanssa.


Anna, auta minua vähän, kulta.


Voinko minä auttaa sinua ?


Puhelin soi !


Anna puhelimessa


Hei !


Mitä kuuluu ?


Hyvä, hyvä


Kuule, meillä on nyt vieras.


Kyllä varmasti menee aika myöhään.


Kyllä kai me olemme kotona sunnuntaina, mutta


kysyn vielä varmuuden vuoksi Karilta.


Joo


Minä soitan sulle tästä vielä huomenna


Ahaa, siinä tapauksessa soitan heti aamulla aikaisin


Sano isälle terveisiä.


Hei, hei !


Kuka se oli ?


Äiti.


Hän tulee Kaisаn kanssa sunnuntaina kaupunkiin.


Kaisа on äidin sisko.


Voi ei !


Sitten meidän täytyy siivota huomenna !


No niin, tytöt, tulkaa pian pöytään !


Mmm, näyttää oikein herkulliselta


Syöttekö te aina näin hienosti ?


Emme aina, vain silloin kun minä laitan ruokaa.


Älä viitsi.


Minä laitan aivan yhtä hyvää ruokaa kuin sinäkin.


Ymmärrän.


Kari on kokki vain viikonloppuna ja Anna aina arkisin


Tytöt, tytöt, älkää nyt hermostuko, se oli vain vitsi.


Hyvää ruokahalua !


Kippis !


Ole hyvä


Kiitos


Tule sisään, Jutta.


Auta minua vähän, kulta.


Voinko minä auttaa sinua.


Hyvää ruokahalua.


Tavataan taas !


No comments:

Post a Comment