Sunday, September 16, 2012

Аудирование: 11. Piristy Jutta!

Kuule, minä olen tänä iltana yksin kotona, kun Kari on Intercontinentalissa töissä.


Minun tekisi mieli tehdä jotakin kivaa.


Vaikka mennä elokuviin.


Minä en kyllä jaksa lähteä illalla mihinkään.


Sinä näytätkin väsyneeltä.


Syötkö sinä kunnolla ?


Ei minulla ole nälkä.


En tiedä, mikä minulla oikein on.


Minä nukun huonosti ja olen hirveän väsynyt.


Niska on kipeä, ja päätä särkee joka ilta.


Oletko sinä masentunut ?


Ehkä sinulla on koti-ikävä.


En tiedä.


Minä tiedän mikä auttaisi.


No mikä ?


Liikunta tekisi sinulle varmasti hyvää.


Minä käyn joka torstai tanssimassa flamenkoa, ja voin loistavasti.


Tule sinäkin kokeilemaan.


En minä osaa tanssia.


No opettelisit.


Meillä on kiva opettaja.


Hän opettaa tosi hyvin.


Usko nyt, että minä en osaa tanssia, enkä minä opi tanssimaan.


No sitten voisit mennä Karin kanssa Aleksiumiin, se on kaupungin paras kuntosali.


Kari käy siellä kaksi kertaa viikossa.


Joka maanantai ja torstai.


Entä jos minä olen siellä ainoa nainen ?


Sehän vasta olisi piristävää.


Mutta valitettavasti et varmasti ole.


Mutta minulla ei ole mitään, mitä panna päälle.


Vaatteet voi aina ostaa.


Ei minua nyt oikein huvita mikään.


Jutta, piristyisit nyt !


No voisin minä tietysti käydä katsomassa, siellä kuntosalilla.


Luuletko, että sitten nukkuisin paremmin ?


Aivan varmasti.


Hei, kuule, tulisit sinäkin Aleksiumiin ?


Yhdessä siellä voisi olla kiva.


Hyvä vitsi, minä kuntosalilla.


Mutta Kari ottaa sinut kyllä mielellään mukaan.


Minun tekisi mieli tehdä jotakin kivaa


Niska on kipeä, ja päätä särkee joka ilta


Kari käy siellä kaksi kertaa viikossa


Joka maanantai ja torstai


Tavataan taas !



No comments:

Post a Comment