Sunday, October 28, 2012

Аудирование: 15. Mikä sinulla on?

Hei Anna !


Missä sinä olet oikein ollut ?


Ai Jutta, hei !


Miten niin ?


En minä missään ole ollut.


Täällä vain


Ei voi olla totta.


Minä olen etsinyt sinua joka paikasta: kirjastosta ja kahvilasta...


Minä olen vaan mennyt luennolta suoraan kotiin.


Minä olen soittanutkin monta kertaa.


Mutta kukaan ei ole vastannut.


Teillä oli aina puhelinvastaaja päällä.


Miksi sinä et ole soittanut minulle takaisin ?


Minä en ole halunnut puhua kenenkään kanssa


Olen vaan lukenut tenttiä.


Minä olen ollut hirveän väsynyt


Eikö sinunkin pitäisi alkaa käydä kuntosalilla ?


Meillä on siellä tosi hauskaа.


Sen minä kyllä uskon.


Kari on kertonut.


Ja arvaa mitä, minäkin voin nyt tosi hyvin.


En tiedä kumpi on auttanut liikunta vai Karin vitsit.


Miten niin Karin vitsit ?


Et usko miten kamalasti me olemme nauraneet.


... koeta tuota, koeta tuota ...


...katoa miehiä niin kuin minä..


Minusta Kari oli


aina vähän hiljainen, mutta hän on hirveän hauska kun hänet tuntee paremmin.


Vai niinkö ?


Kuule, minun täytyy nyt mennä.


Etkö ehdi edes kahville ?


No en ehdi


Mihin sinulla nyt noin kiire on ?


Minun täytyy olla kotona kello yksi.


Pesukone on mennyt rikki, ja korjaaja tulee yhden ja puolikahden välillä.


Vahinko.


Minulla olisi sinulle paljon kertomista.


Siellä kuntosalilla on tapahtunut vaikka mitä.


Kuule, Jutta, suoraan sanoen minua ei oikein kiinnosta.


Jos minä en ehdi seuraavaan bussiini, pesukone jää korjaamatta.


Ja sitten minä panen Karin pesemään koko pyykin käsin.


Sen jälkeen hän ei varmasti jaksa lähteä sinun kanssasi kuntosalille.


Eikö se olisi vahinko ?


Anna, mikä sinulla oiken on ?


Missä sinä olet oikein ollut


En minä missään ole ollut.


Ei voi olla totta.


Ja arvaa mitä.


Tavataan taas !


No comments:

Post a Comment